2015年4月11日 星期六

Day 1 釜山

2015年3月31日-4月5日
韓國賞櫻之旅

六天行程:
Day1: 釜山 - 扎嘎其市場 => 甘川文化村 => Trickeye Museum => 光復路 => 元祖漢陽豬腳
Day2: 釜山 - MOMOS COFFEE => 東萊溫泉路 => 釜山大學 => 皇帝潛水艇 => 南川洞櫻花道 => 迎月路 => PRO醬油蟹 => Beans Bins => 廣安大橋 => SPALAND
Day3: 鎮海 - 余佐川浪漫橋 => 慶和站 => 長福山雕刻公園 => 釜山 - 詹姆士芝士脊排 => 雪冰
Day4: 慶州 - 佛國寺 => 南源餐廳 =>普門湖 => 雁鴨池 => 元祖奶奶湯飯
Day5: 首爾 - 三清洞 => 雲峴宮韓服 => 新沙洞LINE FRIEND STORE => 高速巴士客運站地下街 => 東大門 => 橋村炸雞 => 廣藏市場
Day6: 弘大 Trickeye Museum => 肉真誠 => 畢加索街 => Hello Kitty Café =>明洞

今次唔係毒自遊喇~~有Landry陪我食好野~~(韓國好多野都係要2人份起架)
再加上起背包客棧識到既小芬~day3同day4就變左3人行lu~~

交通篇
今次坐既航空係濟州航空(絕對唔係因為李敏鎬代言先揀架, 真係唔係...)
凌晨機但delay左40分鐘, 據說是因為首爾落大雨
到左仁川機場過關竟然排左40分鐘....強烈建議大家下次去要申請左e道先
之後就坐ktx落釜山喇~2個人用KR pass既saver pass係抵d既~

Day1:

KTX坐到釜山站, 要行過對面個地鐵站~
起落地鐵條路已經見到(疑似)櫻花~正~
跟住坐幾個站去凡內谷站既酒店(COMMA HOTEL)放低行李先~
地鐵站行2分鐘就到~好方便~每晚HKD4xx
張相係酒店Official既, 但而家電腦位已經轉左做洗手盤位


即刻去醫肚先~黎到扎嘎其市場~

沿途都經過個市場~超多海鮮~
跟住呢篇BLOG既介紹黎到搵160號檔既呀珠媽~
http://www.ipeen.com.tw/comment/357530
佢見到自己張相果陣笑到唔停口~仲叫隔離檔個FD黎睇添HAHA

呀珠媽幫我地揀~裝滿成個盤~有扇貝~大干貝~鮑魚~N隻蛤罵~生蠔~北寄貝~
全部都係3萬WON~

我地另外再加左隻八爪魚SASHIMI咁食~W7000.
另外再加每人W3000元的代煮費, 小菜一套W5000~成餐總共W48000
呀珠媽仲比左D海膽同八爪魚我地影相添!

好多野~鮑魚超正!好新鮮好彈牙! 第一次靜係食海鮮都咁飽!

臨走仲見到呀珠媽軍團....好壯觀!

出去海邊睇下, 點知仲係落緊雨
起地鐵站見到個成個謝賢咁型棍既伯伯, 忍唔住影低佢...
跟住坐2-2巴士去甘川文化村~


一落巴士就比下面呢個必影位吸引左黎, 可惜又落雨又大霧, 咩都睇唔到.....
行番轉頭去TOURIST Info Counter拎番張地圖先~要比W2000

 






呢個位聽聞好天既話要排半個鐘先同到小王子影相....
今日, 10秒就等到, 好事定壞事呢?






大霧到呢...

之後行行下見到有巴士, 搭番去文化川入口, 再轉第2架巴士搭番去扎嘎其~

起TRICKEYE對面見到有間野賣緊雪糕夾餅, 塊餅脆脆地幾好食~W900左右
(貌似金秀賢既STAFF仲入左鏡@@佢仲用左好耐時間幫我地搵TRICKEYE個位, GOOD呀!)

黎到TRICKEYE, 影呀影呀影
呢度只係見到一PAIR馬來西亞情侶....冇其他人..不過好彩D STAFF話可以幫我地影








之後行去光復路行下街~不過都係D化妝品多
起韓國成日都見到舖頭出面有呢隻, 咩黎架呢

行雨行下去到樂天百貨, 我記得呢度有SWEET MONSTER(爆谷雪糕)
上到5樓之後搵極都搵唔到, 遇到個似係manager既staff叫我地follow him, 點知行左成個圈佢都係搵唔到,
最後比我地發現到起一間賣衫店既角落


Cheese&Caramel Monster~芝士味爆谷加雪糕D味好特別~


之後又行番去BIFF條食街搵食, 黑糖餅食落新鮮熱辣唔油膩, W1000, 必試!


再去豬腳街食元祖漢陽豬腳, 成間舖都係香港人....
味道唔錯啦~但我都係中意香港食到果D多D~
份量太多喇...2個女仔一定食唔哂...叫佢打包之後就番酒店lu~ 

~第一天完~

沒有留言:

張貼留言