2016年9月19日 星期一

2016緬甸之旅

距離完成東南亞國家既checklist愈黎愈近, 等到HKexpress一出緬甸就忍唔住買左機票!
可惜因為某D原因只可以起9月中去同靜係去6日...雨季天氣麻麻, 又冇時間去Mandalay,
我相信下次一定會起乾季再去多次緬甸!

VISA: 起領事館做, HKD170
衣著: 入廟要赤腳, 最好著D易除既涼鞋/入鄉隨俗踢拖(但踢拖都要注意唔好著對太普通既, 我識個香港男仔上完廟睇日落落番黎比人著錯左對鞋, 結果得番對細幾個碼既..)
上身唔可以著吊帶背心(經我測試, 冇袖都得既)
下身唔可以短褲短裙, 要及膝, 所以女仔最好帶定條薄scarf以備不時之需
夜巴時間: http://myanmarbusticket.com/
網上買係貴過去到先買既, 如果唔係超級旺季建議去到緬甸先叫酒店/hostel幫手打去留位

呢次Backpack之行係我有史以黎最冇planning既一次, 行程非常隨心...
亦係有史以黎住得最少hostel/hotel既一次(6日5夜只係住左2晚hostel)....

Day1 仰光
Day2-3 蒲甘
Day4-5 茵萊湖
Day6 仰光

緬甸機場好細(但比柬埔寨大), 一出黎就見到找換店, 第一時間唱錢先, 個rate好似1.21左右
唱完錢, 左手邊就見到ooredoo有得買sim卡, 我買左8500K果隻~


到第3關打大佬, 截的士

上網睇話有架由機場行20分鐘到巴士站既巴士, 只要200K, 可惜我唔係咁hardcore既backpacker,
直接去左的士站截的士, 一開價10000K, 講價不成之後我話要share taxi, 點知都要計我8000... 
等左10分鐘左右就有個當地女人同我一齊上左車喇~我見佢落車只係比2000左右..
果然同胞同遊客待遇相差什大.......
仰光機場來往市區必定塞車, 大約1個半小時車程

因為夜晚就要坐夜巴去蒲甘既關係, 呢日冇book到hostel,
於是膽粗粗直接走入Lil Yangon Hostel 問佢可唔可以比我放行李起度同沖涼,
佢話收番我5USD, 都OK啦, 費事再周圍搵
(點知我day6番黎果日個staff話唔洗收我錢....真係睇彩數)


放低完行李就出去亂行, 原本上網睇到有個免費既Yangon Free walk, 有Tour guide帶
http://www.freeyangonwalks.com/
可惜只限星期三同星期日...

仰光D住宅似我地既唐樓, 但我覺得多左份特別D既味道~  (唔係臭味...)

仰光市區遺留左好多英國殖民時期既建築物, 同住宅形成好大對比


路邊有好多書報攤, 咩類型既書都有, 由昂山素姬傳, 世界地圖以至人體解剖學既書都有
 好搶眼既粉紅色地標~地下果層好似係entertainment centre之類, 估計係模仿英式建築新建既
 City Hall
 11點幾, 首先去好出名既999 Shan Noodle shop醫肚先~
轉入city hall後面既橫街

 起仰光好容易就會見到小僧人起街上化緣
 Menu有英文有圖, 點菜完全冇難度
店員推介 Sticky rice noodle, 我再叫多個豬手湯
(因為本人極中意食豬手..誓要食偏天下豬手為止....)

估唔到呢間有咁多當地人食既平價面店, 店員都用ipad落單?!
野食上台之後, 店員再超級勁chok咁拋起樽胡椒粉再接住幫我落落碗湯, 
再用極速2秒將豬手去骨, 我成個人當場呆一呆, (差D想拍手, 不過費事比人知我大鄉里)

Sticky noodle幾好食, 香料好香, 唔辣, 而豬手就麻麻 

起緬甸, 周街都會見到男女老少塊面都會有一片黃粉
其實係由黃香楝樹研磨床成粉再加水而成, 有防止紫外線清涼、美容既功效
 食飽去Sule Pagoda朝聖
 Sule Pagoda對面既教堂, 仰光係充滿住不同宗教既城市






起Sule Pagoda識左個起仰光做野既泰仔Mar Ble, 佢話都冇咩野做四圍影相就陪我行下
佢話想去Karaweik Palace, 於是就行過去喇~ (仲以為好快到點知行左成半個鐘...熱死)

經過火車站~
緬甸火車出左名慢我就知, 但原來delay都好嚴重...
之後識到其他香港人坐火車去蒲甘竟然delay左成5個鐘.....車長仲要好施施然完全唔急
 火車型號都係非常舊式

 唔係星期日既彌撒竟然都咁多人
 回教寺廟
 終於到Karaweik Palace, 星期四個公園好少人, 免費入場
夜晚好似有歌舞表演同buffet



見天氣開始轉晴就轉去今日主角大金塔Shwedagon Pagoda喇, 的士10min到, 2000K
門票8000, 當地人係免費入既
寺內有好多導遊問你需唔需要講解, 我覺得真係有需要講解既, 但我已經有泰仔既超詳盡講解所以冇再搵導遊喇~

 剛剛轉晴, 地板唔係好熱

 大金塔四周有代表唔同星期既小佛像, 要搵番自己出生既星期佛拜, 唔可以拜錯架~
星期三仲有分朝早同下晝, 朝早係有象牙既象, 下晝係冇象牙既





我既tour guide泰仔 Mar ble~佢仲講笑自己個名Marble係煙黎既~haha

 Mar ble話個bell太重, 本身好多珍貴物品已經比英國運走, 但呢個bell真係重到好難運走



5點幾番hostel沖個涼就call的士去巴士站喇, 
雖然巴士係8點開, 好彩Mar ble話我知6點就要出發, 如果唔係真係可能會miss左班車!
可惜臨走先見到hostel有shared taxi需求既黑板, 
如果早D見到就可以同人share喇, 的士一程10000K

搭JJ express, 的士司機車到我去JJ express間舖門口, 因為個車站真係好大!
架巴士都幾舒服, 有水, 有蛋糕面包, 係冷氣有D凍, 但又唔知點解佢比左2張毯我wor, 
而且路況都OK, 所以都訓到
11pm有個休息站30min break, 可以食D野~
之後2點左右又有一次break~
凌晨5點左右就到娘烏既巴士站喇~

Day 2-3 蒲甘: http://travelmlife.blogspot.hk/2016/09/2016-day2-3.html

沒有留言:

張貼留言