2016年10月18日 星期二

2016日本東北紅葉之旅 (Day2 奧入瀨溪流, 十和田湖)

自命為一名紅葉控, 關西關東甚至中部既紅葉都睇過, 所以今次揀左東北!

大家對東北既印象可能大概只有青森蘋果(包括出發前既我在內), 但除左呢樣之外, 東北既大自然風景係絕對絕對起關西關東見唔到!

講下行程先:
Day 1(18/10): 東京到著
Day 2: 奧入瀨溪流, 十和田湖遊覽船
Day 3: 八甲田山   蔦沼, 酸ヶ湯温泉,  城ヶ倉大橋, ねぶたの家 ワ・ラッセ, A-Factory, 青森縣觀光物產館ASPAM
Day 4: 古川市場,  弘前城, 菊と紅葉まつり, 弘前りんご公園, 黄金崎不老ふ死温泉
Day 5: 十二湖, 崩山
Day 6: 寒風山Paragliding, 角館, 抱返り渓谷, 田沢湖
Day 7: 盛岡城跡公園, 宮沢賢治童話村
Day 8: 猊鼻渓, 平泉中尊寺
Day 9: 日光 戦場ガ原, 中禅寺湖遊覽船, 華厳の滝, 東照宮, 逍遙園夜楓
Day 10: 日光 霧降ノ滝, 明智平ropeway, 半月山, 番東京

交通:
其實我應該係買JR全國7日pass(包JR巴士) + 全日光pass就最抵...不過我就買左JR東北pass(14天任選5天)+五能線2天pass+日光戦場ガ原free pass...應該貴左好多...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Day1 18/10(Tues) 東京到著
上機果日打緊3號風球, 準備掛黑雨咁既勢, 仲以為delay無極限, 點知又準時起飛喎, 黑仔得黎又幾好彩
 一落機到拎行李都極之順利半個鐘內已經去到JR counter, 排長龍是常識, 排左20分鐘排到拎pass 點知我ekinet 劃左聽日果程新幹線張飛出極都出唔到。。張信用卡又碌唔到(係喎好似唔記得開海外)..企起度等個staff 等左半個鐘見佢打左N個電話求救, 最後終於出到張飛...
真係好彩得黎又極之唔好彩..

因為20號晚住青森, 原本諗住將行李放起新青森locker再即刻轉巴士入奧入瀨, 但咁樣要12點幾先到; 後尾就改左做起東京就寄左件行李上青森酒店先, 再搭到去八戶轉巴士, 咁就可以11:14到石ヶ戸喇~

 先去hostel放低行李~因為聽朝一早要起東京站搭新幹線, 所以揀左間近東京站既
IRORI日本橋旅館
Lobby有cafe~我見好多日本人都住呢間~有d似係黎工幹既西裝友

hostel附近10點幾都仲有好多餐廳開緊~ 行左10分鐘左右黎到串屋横丁 小伝馬町店

其中有個英文比較好既staff, 又攞起隻豬豬公仔講おいしいね!又講哂佢識既中文出黎!想讚我指甲可愛用普通話讀果陣讀到好似Kowai(恐怖)嚇死我hahahaha!

串燒好抵食!都係100yen左右一串! 串かしら非常juicy好好味!

四串串燒+個意粉埋單1600yen左右~推介!

個staff臨走仲同我握手比卡片我XD

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Day2 19/10(Weds) 奧入瀨溪流, 十和田湖遊覽船

去東京站之前先去附近7-11寄行李~ 東京寄24吋喼去青森都係1412yen, 比想像中抵!
起新青森站放2日locker都要1200yen啦

曾經起新宿站迷路無數次, 估唔到起東京站用左4分鐘就到左東北新幹線既月台!

出發3個鐘既新幹線之前當然要買個便當先~~

搭新幹線真係又焗又熱, 好彩冇買熱既便當~

9:21am到達八戶站, 一出西口就見到去十和田湖既巴士~ 竟然冇人排隊! 成車都係公公婆婆...
9:35am開車簡直係完美接駁

途中經過既十和田市美術館, 呢晚起hostel識既台灣女仔話呢度可以睇3個鐘...
可惜我冇咁既藝術細胞...

再過多陣起奧入瀨Romance Park竟然司機比我地起度放尿break XD
第一次坐路線bus有咁既安排! 司機仲講笑話千其唔好拎埋行李落車走人呀~
11:14am 到達石ヶ戸, 差唔多全車人都起度落車~
雖然身上已經冇左個喼, 但都仲有呢2日用既小行李袋, 拎住黎行3個鐘都唔係講笑,
所以起石ヶ戸寄去子の口度拎(限12點前寄, 2點後可取, 不論大小每件1000yen)
仲買左上網睇話幾好食既芝士魷魚~我就覺得幾重口味喇....
搞掂就正式出發喇~~

救命好多強國團友........
有人會由相反方向(子の口行去石ヶ戸), 因為其實係平路, 所以以行既角度係冇咩分別, 但因為溪水係由子の口流去石ヶ戸, 所以中意影相既就應該由石ヶ戸行去子の口

海量奧入瀨溪流靚相: 
(影相係支持行3個鐘既動力來源....)





途中見到有好多畫家起度寫生~






阿修羅の流れ







話說中途識左個捷克仔, 佢想搭船去休屋果邊但又竟然可以冇check到船既schedule, 
而我本身諗住自己影相影得慢應該趕唔到尾班子の口既3點船, 諗住搭4點休屋上休屋落
但佢堅決一定要搭3點子の口果架, 
好...一於捨命陪君子....後半部簡直係競步咁行...奈何都跟唔上1米8既長腿捷克仔...
2點15分左右已經見唔到佢身影...









銚子大滝

就算唔夠時間難得黎到銚子大滝都忍唔住要set番個腳架影一影, 影完都2:45pm, 仲有成1.6km, 仲要去拎行李跑到pk都趕唔切啦....
點知, 奇蹟出現, 竟然咁岩有架落子の口既巴士岩岩起呢個時候出現!!!!
5分鐘左右就到左子の口, 拎埋行李時間都仲綽綽有餘!!

起上船口仲見到捷克仔跑住過黎, 我仲串左佢一句"咁慢既你!"wahahahahahaa

十和田湖畔應該算係岩岩紅葉見頃, 加上無敵藍天好靚!




 怕醜仔如我唔敢開口同捷克仔合照...唯有偷偷留低佢既背影(媽呀..成件事好毒L feel呀....)









加埋個倒影真係不得了




 3:50pm就番到休屋lu~好彩搭左3點呢班船! 一到4點個天已經開始暗!
估唔到休屋呢邊既紅葉仲更加紅!!
 捷克仔住Annex Backpackers, 而我住Towada Backpackers, 所以就起度道別喇~
(根據呢晚hostel既roomate, 佢住過呢2間, 雖然Annex平D新D, 但竟然仲污糟D同管理冇咁好, 所以外國backpacker通常揀平D既hostel, 所以幾乎全部外國人都起Annex, 而我果晚Towada全部都係亞洲人)

落船之後比右手邊既紅葉吸引過去~~~ 乙女之像果邊都冇力行過去喇...


 呢塊牆好特別!! 我叫佢做"紅杏出牆"!!



太陽差唔多落山, 我都襯天黑之前行番去hostel先~沿途紅葉都非常靚!

 Towada Backpackers到著!!
本身諗住出去附近餐廳食晚飯, 但聽同房新加坡女仔Melody話佢book左起hostel食埋晚飯,
(豈有此理傾左成15分鐘先同我講識講廣東話...仲等我起度講酸ヶ湯温泉同蔦沼既英文講得咁辛苦....哈哈不過都同佢幾好傾~~)
為左我對行唔郁既腳, 我都決定起hostel食就算...

估唔到hostel晚飯都有咁好既水準!!好彩Melody有話我知!!

 飯堂(好唔似一般Hostel!)



















食完飯再同Melody一齊行去十和田莊泡溫泉~~只係500yen咋, 不過要自己帶埋毛巾~
(可惜要同一班強國大媽浸....)

浸完再去hostel斜對面既士多買宵夜~~好完滿既一日!!

住hostel真係好體驗到各地人既文化...同房既另外2個台灣人, 一個晚餐係一包100yen既面包, 一個晚餐係7仔買既叮叮咖哩飯....我自問都唔算正宗香港旅遊style(食好住好)...估唔到有人比我去得更盡....
更驚訝既係其中一個台妹話尋晚起hostel遇到既一對北歐退休夫婦, 去旅行竟然係非hostel不住...如果果個地方冇hostel就唔會去果個地方....
天呀.....北歐人黎到日本唔係應該變土豪的嗎?...點解會係咁架.....真係大開眼界...

~End of Day2~

>>Day3 蔦沼, 酸ヶ湯温泉, 城ヶ倉大橋, 青森市<<

沒有留言:

張貼留言